100% WAARDEVOL MARKETINGCONCEPT HET NIEUWE RECREËREN DROOMPARKEN

Op DroomPark De Zanding, in Otterlo op de Veluwe, is een zeldzame herontwikkeling gestart. Direct aan Het Nationale Park De Hoge Veluwe ontstaat nu Het Nieuwe Recreëren. 100% Waardevol voor natuur, mens en maatschappij. Er mogen nu 450 recreatiewoningen, cubes, groepsverblijven, voorzieningen, zwembad, horeca en hotel gebouwd worden.

Voor Droomparken heeft JTP BRANDING + MARKETING het marketingconcept ‘Het Nieuwe Recreëren 100% Waardevol’ ontwikkeld. Dit is uitgevoerd middels diverse activiteiten. 100% WAARDEVOL – ZELDZAME NATUUR – CULTUUR – ARCHITECTUUR.
> experience engagement marketing en special ‘wild’ events op de Hoge Veluwe
> direct marketing en mailings
> brochures over de herontwikkeling en mogelijke beleggingen
> promoties voor diverse producten
> outdoor en online campagnes

Naast diverse events op Droompark De Zanding en in Kröller-Müller Museum is ook een geanimeerde powerpoint presentatie gemaakt voor de Chinese markt.

De marketing van Droompark De Zanding op de Hoge Veluwe verloopt goed. Dit jaar is de eerste fase 75 prachtige recreatiewoningen gebouwd.

DROOMPARKEN - JTPDROOMPARKEN - JTP

 

admin

Percy