Bijzonder interessante internationale flow met nieuwe cliënten én wereldmerken.

Percy Tjan Labrijn • donderdag 13.07.2017

Halverwege 2017 zijn we erg verheugd met onze internationale flow. Voor 3 wereldmerken met heel verschillende business zijn we internationaal als branding marketing agency én trusted advisor actief. “Highly interesting majors”.

High-end brand WARENDORF Die Küche.

Voor ons geen relaxed zomervakantie. Op zoek naar ‘toplevel branding marketing’ heeft dit high-end keukenmerk WARENDORF uit Duitsland de weg naar Arnhem gevonden. Met onze 15 jaar expertise en diepere inzichten in [home, living, kitchen] premium branding/marketing, kunnen we zeer waardevol zijn voor deze cliënt. Een individueel ontworpen keuken, wordt met de allerbeste materialen én het hoogst mogelijke vakwerk sinds 1973 in Warendorf geproduceerd.

JTP Branding Marketing zal deze zomer alle expertise en energie leveren om vanaf Q4.2017 dit premium brand in Duitsland/Europa, Midden Oosten, Azië een flinke marketing boost te geven. Na waardevolle samenwerking met de Duitse topmerken Poggenpohl en Bulthaup zijn we zeer verheugd weer op dit allerhoogste level te kunnen acteren. Case publicatie 15 september.

ASSA ABLOY ‘The leader in door opening solutions’.

De allereerste master key solution [met innovatieve omkeersleutel] zal Q3.2017 als ASSA ABLOY masterbrand én als essentieel nieuw product in alle EMEA topbrands gelanceerd worden. Met onze EMEA cliënt uit UK hebben we alle priorities gerealiseerd, van brand concept tot retail campagnes om deze company een grote waardevolle stap vooruit te helpen. Showcase volgt september.

Royal Smals
‘Taking responsibility for a safe and comfortable living environment for now and tomorrow’.

We zijn verantwoordelijk voor alle internationale branding en marketing van deze zeer ambitieuze [koninklijke] familie-onderneming. Met langdurige zandwinning en gespecialiseerd baggerwerk is Royal Smals een gerespecteerde company in de complexe wereld van inland water management. We zijn nu in 8 talen in Europa, UK, Azië, Zuid-Amerika bezig om de merkpositionering te versterken. Bekijk case.

Zeer waardevolle branding KEMA.

Als we even terugblikken…. heeft JTP Branding Marketing onbeschrijfelijk veel waarde kunnen realiseren voor internationale merken. Challengers werden Champions. Veel topmerken zijn in ‘mergers & acquisitions’ terecht gekomen en voor grote bedragen van eigenaar gewisseld. Zo is na 20 jaar waardevolle KEMA branding de onderneming zeer profijtelijk in delen verkocht aan DEKRA en DNV. Bekijk case.

Sterk merk gerealiseerd Brinker Carpets.

Afgelopen 3 jaren hebben we met deze karpettenonderneming een zeer succesvolle [internationale] groei gerealiseerd. Het merk is met 3 labels nu sterk gepositioneerd. Onlangs hebben we gemerkt dat de positieve flow uit de relatie liep en besloten deze te beëindigen. Bekijk case.

Hendriks Landscape is klaar voor Europa.

Dit jaar zijn we gestart voor dit high-end [hoveniers] bedrijf. We hebben nu een consistent brand concept en stijlvolle designs voor de 3 activiteiten gerealiseerd. Hendriks Landscape kan zo voor de aanleg van exclusieve paardensport faciliteiten in Europa sterker gepositioneerd worden. Bekijk case.

We trekken vaak ambitieuze cliënten aan met meer gecompliceerde marketing cases.
Heb je een interessante uitdaging, dan zijn we benieuwd. Hartelijke groet en fijne zomer.