JTP BRANDING MARKETING DESIGN ARNHEM

JTP MARKETING

JTP MARKETING

In de huidige nieuwe economie en digitale wereld is marketing geen snel kunstje. In de ‘oude economie’ – het industriële tijdperk – lag de focus op commodity, productie, producten, sales, marketing 1.0. Op dit moment werken wij met onze relaties veel aan meer waardevolle marketing 2.0 en marketing 3.0 die beter aansluiten bij veranderde waarden van mensen.

Meer zinnige echte betekenis, beleving en engagement. De tijd van push-marketing, massa-reclame, snelle verkooptrucjes, doelgroepen, mono-channel is passé. Traditionele marketing dogma’s en de oude P’s zijn volledig achterhaald.

Huidige marketing is hyper-dynamisch, 360′ interactief, multi-dimensionaal, veel slimmer. Het individu staat nu veel meer centraal ofwel ‘customer centricity’. Marketing 3.0 is veel meer gericht op de individuele behoefte/wensen van mensen. De hele ‘customer journey’ van oriëntatie, gedrag, transactie tot after-service actief in verbinding blijven.

admin

Hartelijke groet, Percy